Ο Λογαριασμός μου – Ειδοποιήσεις
Σκοπός: Ο σκοπός της λειτουργίας αυτής είναι να δώσει τη δυνατότητα στον χρήστη να διαχειριστεί το λογαριασμό του. Η λειτουργία αυτή ενεργοποιείται αφού ο χρήστης πατήσει το πλήκτρο «Ο Λογαριασμός μου», το οποίο βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της κεντρικής σελίδας του «Πίνακα Εργασιών», όπως φαίνεται σε κόκκινο πλαίσιο στην εικόνα 1 πιο κάτω.

Με την επιλογή του πλήκτρου «Ο Λογαριασμός μου», το Σύστημα επεκτείνει τη λειτουργία και εμφανίζει τις επιλογές που έχει ο χρήστης για να διαχειριστεί το λογαριασμό του, όπως φαίνεται σε κόκκινο πλαίσιο στην εικόνα 2.
Στην πιο πάνω επέκταση υπάρχουν οι πιο κάτω λειτουργίες:
- Ρυθμίσεις Λογαριασμού
- Ομάδες και Συμμετοχές
- Συνδρομές
- Ειδοποιήσεις
- Λήψεις
Ειδοποιήσεις
Όταν ο χρήστης επιλέξει τις «Ειδοποιήσεις», το Σύστημα εμφανίζει τη σελίδα με τις Ειδοποιήσεις που έχουν αποσταλεί προς το χρήστη, όπως φαίνεται στην εικόνα 3 πιο κάτω.

Από τη σελίδα αυτή, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ελέγξει :
- Ειδοποιήσεις που αφορούν το προφίλ του και
- Ειδοποιήσεις που έχουν σχέση με τις αιτήσεις που έχει υποβάλει προς το Τμήμα.
1. Ειδοποιήσεις Προφίλ
Οι Ειδοποιήσεις Προφίλ παρουσιάζουν όλες τις αλλαγές που αφορούν τον λογαριασμό του συγκεκριμένου χρήστη. Ο χρήστης θα ειδοποιείται για οποιανδήποτε αλλαγή στον λογαριασμό του με την λήψη μηνύματος (SMS) ή ηλεκτρονικού μηνύματος (E-mail), όπως φαίνεται στην εικόνα 4 πιο κάτω.

Μια ειδοποίηση η οποία αφορά τον λογαριασμό του χρήστη μπορεί να δημιουργηθεί κατά τα ακόλουθα:
- Αλλαγή στον λογαριασμό του χρήστη (Αποδοχή / Απόρριψη).
- Ο λογαριασμός του πελάτη έχει απενεργοποιηθεί από τον υπεύθυνο.
- Οι συνδρομές του χρήστη λήγουν σύντομα ή έχουν απενεργοποιηθεί από τον υπεύθυνο.
2. Ειδοποιήσεις Αιτήσεων
Οι Ειδοποιήσεις των Αιτήσεων αφορούν όλες τις αλλαγές σχετικά με τις αιτήσεις του χρήστη. Ο χρήστης ειδοποιείται για οποιαδήποτε αλλαγή στις Αιτήσεις του με την λήψη μηνύματος (SMS) ή ηλεκτρονικού μηνύματος (E-mail), όπως φαίνεται στην εικόνα 5 πιο κάτω.

Μια ειδοποίηση η οποία αφορά αλλαγή σε μια αίτηση, μπορεί να δημιουργηθεί κατά τα ακόλουθα:
- Αλλαγή στην κατάσταση της αίτησης.
- Χρειάζονται περαιτέρω πληροφορίες, (Πληρωμή ή Συνάντηση).
- Λήξη των εργασιών παράδοσης των δεδομένων.