ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΑΡΧΙΚΗΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ Please enable JavaScript in your browser to complete this form.A. Προσωπικά Στοιχεία:Α1. ΗλικίαΕώς 1920-3031-4445-60Άνω των 61Α2. ΦύλοΆνδραςΓυναίκαΥπηκοότηταΚυπριακήΆλληΑ3. ΕνασχόλησηΔημόσιος ΥπάλληλοςΑρμόδιος ΧωρομέτρηςΙδιώτης ΕκτιμητήςΔικηγόροςΣυνταξιούχοςΤραπεζικός ΥπάλληλοςΕπιχειρηματίας Ανάπτυξης ΓηςΚτηματομεσίτηςΔικολάβοςΆλλοΒ. Γενικά Στοιχεία:B1. Πως επικοινωνείτε συνήθως με το Τμήμα Κτηματολογίου και Χωρομετρίας ( √ ) :Τηλεφωνική επικοινωνίαΔιαδικτυακή Πύλη (DLS Portal)EmailΕπίσκεψηB2. Σκοπός Επίσκεψης ( √ ) :ΜεταβίβασηΥποθήκευσηΚατάθεση Εμπράγματων Βαρών (Πωλητήρια, memos, κ.λπ) Κατάθεση άλλου εγγράφουΆλλοB3. Χρόνος Αναμονής από ημέρα τηλεφωνικής επικοινωνίας μέχρι την ημέρα διευθέτησης ραντεβού για επιτόπου επίσκεψη: Εντός μίας εβδομάδαςΕντός δύο εβδομάδωνΠερισσότερο από δύο εβδομάδεςΓ. Ικανοποίηση:Γ1. Πόσο ικανοποιημένος είστε συνολικά από το Τμήμα Κτηματολογίου και Χωρομετρίας ( √ ):Καθόλου ΙκανοποιημένοςΛίγο ΙκανοποιημένοςΙκανοποιημένοςΠολύ ΙκανοποιημένοςΣημειώστε το βαθμό ικανοποίησης στα πιο κάτω ερωτήματα σύμφωνα με την κλίμακα: 1 - Καθόλου Ικανοποιημένος, 2 - Λίγο Ικανοποιημένος, 3 - Ικανοποιημένος, 4 - Πολύ ΙκανοποιημένοςΓ2. ΠροσωπικόΓ.2.1 Ευγένεια και προθυμία προσωπικού1234Γ.2.2 Κατάρτιση και γνώσεις προσωπικού1234Γ.2.3 Ενημέρωση για εξέλιξη/πορεία αιτήματος μου κατά την εξυπηρέτηση από λειτουργό1234Γ.2.4 Καλή μεταχείριση και κατανόηση σε περίπτωση παραπόνου1234Γ3. ΕξυπηρέτησηΓ.3.1 Χρόνος αναμονής διευθέτησης ραντεβού με αρμόδιο λειτουργό1234Γ.3.2 Συνολικός Χρόνος εξυπηρέτησης κατά την επιτόπου επίσκεψη 1234Γ.3.3 Ο Λειτουργός Εξυπηρέτησης ήταν κατατοπιστικός στις ερωτήσεις μου1234Γ4. Ηλεκτρονικές ΑιτήσειςΓ.4.1 Πληροφορίες που παρέχονται στη Διαδικτυακή Πύλη του Τμήματος (DLS Portal)1234Γ.4.2 Εύκολη η πλοήγηση και κατανόηση για υποβολή αιτήματος1234Γ.4.3 Νέα Διαδικασία υποβολής αίτησης και εξυπηρέτησης1234Δ. Άλλα σχόλια/Παρατηρήσεις:Submit75625